Sabtu, 14 Julai 2018

Nik Nur Madihah



Masih ingat dengan Nik Nur Madihah? 

Beliau pelajar cemerlang SPM 2008 yang pernah menggemparkan negara dengan keputusan cemerlang 20A.

Pagi ini membaca sedikit catatan Ummu Sakinah tentang pelajar hebat ini.

Apa teknik yang beliau gunakan semasa belajar? Jawabnya :

☑ Saya boleh belajar pada bila-bila masa.
☑ Apa yang penting ialah KESUNGGUHAN untuk menuntut ilmu.

Yang membuat saya lebih tertarik ialah Nik Nur Madihah menyemai minat terhadap SEMUA mata pelajaran. "Saya suka semua mata pelajaran tanpa pengecualian." 

Masya Allah.

Teringat diri sendiri. Malu pula bila tak bersungguh belajar dan memilih-milih subjek apa yang mahu diulangkaji dahulu. 

Ada dua buah buku di dalam gambar ini. Sebelah kiri, sedang saya baca. Buku sebelah kanan pula, adalah buah tangan terbaru dari Nik Nur Madihah bertajuk Noktah Terjahit terbitan Jejak Tarbiah.

Carilah buku ini, anda pasti setuju apabila saya nyatakan kematangan dan keluasan pembacaan beliau menampilkan naskah yang kemas buat pembaca.

Oh ya, anda boleh ikuti tulisan beliau di laman sesawangnya, Noktah Terjahit

Bagi anda yang ingin memiliki naskah Noktah Terjahit ini boleh hubungi nombor tertera : www.wasap.my/60133613516/Noktah-Terjahit

#iRead2018

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright to FITRAH HoMeSchOoLInG
Designed by UMIESUEstudio 2015