Selasa, 21 April 2020

Book Quote menarik

Terbaca Dr Zahrah Yunos cadangkan buat pertandingan teka Quote Buku di FB Pn Saadiah Ali. Wah, menarik! Terus teringat kalau saya jumpa kata-kata menarik, saya akak catat dalam buku nota. 

Kelemahannya ialah buku saya asyik "hilang" sahaja. Tak masuk lagi kena conteng dengan anak-anak. Minat betul mereka dengan buku ummi 💆

Untuk bacaan kali ini saya cuba letakkan quote menarik pada gambar. Ya rabbi, sungguh saya tak berbakat 😂 Buat sekeping pun berjam-jam. Saya tabik betul dengan designer. Manalah mereka nak ambil caj murah, kan? Perah otak, tenaga, masa. Penat sungguh.




Gambar ini diambil daripada web pixabay.com. 

PKP ini, bacaan semakin perlahan dek masalah kesihatan dan kurang buku untuk dibaca. {Pssst.. ada yang nak let go buku murah-murah tak? 🤭}

Sekarang masih menekuni buku Ikon Syabab 2 oleh Dr Umar Muhammad Noor 👍

#MalaysiaMembaca
#BukuAina2020
#MisiMembacaAina
#FitrahHomeLibrary
#klwbc2020

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright to FITRAH HoMeSchOoLInG
Designed by UMIESUEstudio 2015