Rabu, 29 Ogos 2018

Ibu - syurga selamanya


Saya rasa saya bukanlah anak yang begitu baik. Sedangkan rumah mak hanya selang sebuah sahaja dari tempat tinggal [Saya menetap bersama mertua sejak berkahwin 2009].

Pagi ini untuk sekian kalinya menerima beg plastik dari mak.

3 bekas lauk

Mak beri lauk 😥 Walaupun saya dah masak untuk rumah. Bukan sejenis tetapi berjenis-jenis. Allah..

Entah sampai bila kan dapat merasai nikmat masakan emak sendiri ini.

Moga Allah kurniakan pahala dan keampunan untuk mak dan ayah. Amin..amin..amin..

Ini gambar profil WhatsApp mak. Diambil semasa hari perkahwinan adik bongsu saya beberapa tahun lalu.

Aina Dayana Hilmi
Emel : ainadayanahilmi@gmail.com
Facebook : Aina Dayana Hilmi | Tip Homeschooling Untuk Anak
Instagram : @ainadayanahilmi | @tiphomeschoolinguntukanak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright to FITRAH HoMeSchOoLInG
Designed by UMIESUEstudio 2015