Isnin, 18 Jun 2018

Kunjungan Syawal


Alhamdulillah. Syawal kali ini menemukan saya dengan insan-insan yang selama ini hanya dikenali di alam maya.

Terlebih dahulu, pasti penghargaan buat mak dan ayah saya kerana sudi menerima kunjungan rakan-rakan saya. Malahan, mak bekalkan dengan macam-macam makanan pula tu 😊

Kunjungan Pn Sarah pada petang Syawal pertama serta Pn Farahliza pada hari raya kedua. Dua-dua insan ini saya kenali semasa menjadi agen Pn Sarah di bawah bumbung KedaiBerjaya.com.

Dari kiri : Mujahid, Furqan, Pn Sarah, Fateh, mak dan saya.

Kini, kedua-duanya terus mengorak langkah lebih maju dalam bisnes masing-masing. Pn Sarah hebat memacu Akademi Perniagaan Barangan Kanak-kanak dan Pn Farahliza gigih mengembangkan sayap Ellsee  (LaMamma).

Bersama Pn Farahliza. Dapat cenderahati 2 losyen LaMamma. Terima kasih Farah!

Rezeki dapat hadiahkan dua buah buku Kertas-kertas Yang Merubah Fikir kepada mereka. Malah, Pn Sarah dengan pantasnya sudah selesai baca beberapa bahagian.





Moga ukhwah terjalin hingga bertemu di syurga nanti. Amin..amin..

Aina Dayana Hilmi
Emel : ainadayanahilmi@gmail.com
Facebook : Aina Dayana Hilmi | Tip Homeschooling Untuk Anak
Instagram : @ainadayanahilmi | @tiphomeschoolinguntukanak

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Copyright to FITRAH HoMeSchOoLInG
Designed by UMIESUEstudio 2015